duminică, 14 august 2011

Esti bine venit, oricand

Sincer, nu mai stiu cum dracu' ma abtin!? Aveam nevoie de tine, cum are pamantul uscat nevoie de ploi.
Habar n-am cu rezist. Ma prefac foarte bine, pare se. Nu mi-e bine cand nu te aud de ceva vreme, ce atata, de ce sa ne mintim. Caci, asa ma linistesti, pur si simplu. Chiar daca n-avem sanse sa fiim impreuna.
Nici nu-mi doresc asta. Nu e pentru noi asa ceva. Dar, am nevoie de cuvintele tale, de tine cum erai pe vremuri. Sa ai chef de mine, sa ma astepti cu bratele deschise. E foarte ciudata senzatia asta. Ieri cand vorbeam cu El la telefon, mi-a zis ce faci. Si mi-am imaginat cum stai acolo, singur, langa foc si te gandesti la clipele "noastre". Dumnezeul stie daca ti-am trecut prin gand, pur si simplu, asta imi doream.
Cica, vrei sa vii cu bicicleta vara viitoare, sa ma vezi. Gandeste-te, 100 de kilometri. Si sa nu-mi zici ca asta e doar din cauza ca ne intelegem.
M-ai primit in viata ta, iar apoi, dupa o greseala facuta de mine, mi-ai inchis usa in fata. Cred ca mai aud cum trantesti usa.
Si ma doare, ceva, foooarte adanc in mine.
Habar n-am ce!
Dar dupa aia, imi aduc aminte de privirea ta pierduta si, parca.. nu stiu.This is it?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu