sâmbătă, 16 octombrie 2010

Tommorow is another day

Toamna asta e mult mai frumoasa decat credeam că o sa fie.
Probabil că, lânga mine am persoane care ma iubesc.
Nu conteaza că sunt departe de perfecţiune, că căteodata sunt insuportabila, căteodata nu ştiu să-mi exprim sentimentele, căteodata nu sunt un prieten bun. Căteodata sunt proasta.
Dar ştiu că tot timpul sunt eu. Nu copiez pe nimeni. Traiesc viaţa din plin, iubesc, greşesc...
Şi nu regret! Pentru că şi maine este o zi. O noua zi, de care trebuie să ma bucur.
E bine că am cu cine!

3 comentarii:

  1. >:D<
    asta e. ai dreptate.
    Doamne, tu vezi cum radiezi? Esti o optimista innascuta.
    Acum imi dau seama de multe lucruri care nu le intelegeam inainte. Si chiar gandurile astea imi astern pe fata un zambet.

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca cineva crede ca toamne este frumoasa, mie una nu-mi prea place toamna, pentru ca e frig.
    Frumos scris, ai dreptate, e bine sa fii tot timpul tu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Parca treci mai usor peste "hopuri" cand ai pe cineva langa tine care te iubeste! >:D<

    RăspundețiȘtergere