miercuri, 20 octombrie 2010

Forgeting.

Daca ploaia s-ar opri.

Sper că o sa scap în curand de sentimentele.
Pentru că nu mai are rost să ma omor zi de zi. Să ma uit la lucrurile care ma rânesc şi sa tac.
Îmi vine să ţip! Să urlu! Să plăng.
Dar eu îmi pun un zambet deosebit pe buze, chiar dacă pe dinauntru sunt deja gata.
Nu.. nu mai am ce sa aştept. Singurul lucru pe care-mi doresc acuma este: profunda uitare. Ştergere sentimentelor. Ma doare chiar mai mult decât m-am aşteptat.
Am devenit o persoana geloasa şi nu ma mai recunosc.
Numai din cauza lui.
Şi iara îmi vine sa plang.
Dar ştiu!
O sa te uit... odata...

3 comentarii:

  1. "nu mai am ce sa aştept." oare chiar asa sa fie? poate nu mai astepti nimic de la el, dar atunci cand ti se inchide o usa ti se deschide alta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Lavinia,
    crede-ma ca i-am dat totul. De 6 luni deja tot astept un moment de sclipire. Si acuma, dupa o dezamagire, o sa intraznesc sa-i spun good bye!
    I'm too good for you ;)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Petele se sterg greu din sufletul unei fete...Dar nu ai ce face...sa astepti este tot ce poti face :|

    RăspundețiȘtergere