joi, 7 iulie 2011

O noua zi

Vreau să scriu. Dar, ca deobicei, nu pot.
Is nişte cuvinte care s-au blocat în mine şi toate sentimentele rămân nespuse.
Mă uit la cafea de pe biroul meu. De parcă ea este scaparea. Salvarea.
De toate.
De parcă totul e un film, şi eu aştept un final fericit.
De parcă din prima era clar că o sa ne cunoaştem şi că o sa-mi pierd nopţile visănd la el.
Totul se desfaşoara prea repede. Is tanara, încă nu gândesc cum trebuie. Incă pot să fac ceva, şi dupa aceea să regret.
De parcă noi avem ceva. Dar după toate, ne rămâne Parisul. Ne leaga.
De parcă eu simt ceva. Cui pasa? Şi aşa nu mai ştiu dacă is sarcastica.
De parcă schimba asta ceva. Şi aşa nu pot să scriu, is prea distrusa.
Şi de pe noptiera îmi zămbeşte cartea. "Maestrul şi Margarita"-Bulgakov.
De parcă nu era el maestrul şi eu...
nu conteaza, n-am zis nimic.

Un comentariu:

  1. te-am adaugat la lista mea de bloguri.Daca vrei ma adaugi si tu si imi lasi un mesaj.:*
    multumesc mult de vizita si aprecieri si sincere felicitari pentru blog si felul in care scrii.:*

    RăspundețiȘtergere