luni, 24 ianuarie 2011

Vis.

Cum o zis si prietena mea cea mai buna, ar trebui sa exista un document care o sa interzica sa visam.
Acum cateva nopti, l-am visat pe un baiat din scoala.
Un rebel tipic, care incalca regulile.
"Inbujoratul"
Radeam de el.
Dar in vis era altceva.
Parca simteam privirea lui. Eram indragostita de el, chiar din cauza aceasta-era diferit.
Stiu doar, ca a fost un vis real.
Ca intotdeauna, el a fost indiferent. Si eu eram foarte interesata.
Bine, sa zicem ca stiu cum e el.
Dar azi, cand l-am vazut, mi-a venit sa-l iau de mana. Dar dupa aceea, mi-am adus aminte...
A fost doar un vis.

Un comentariu:

  1. o snap si smrc :))
    deci e chiar ciudat sa citesc asa ceva ... omg.
    te rog,spune-mi ca ne vom <3 de cei doi ...smrrrc

    dar orice ar fi, fii alaturi de mine si eu alaturi de tine >:D<

    RăspundețiȘtergere