sâmbătă, 3 iulie 2010

DOARE!


Urâsc oamenii care au tupeu sa promita ceva, şi dupa un timp, o sa observi că au minţit. Şi o sa pierzi încrederea în oameni. Dar o sa înveţi ceva. Am numai 17 ani, dar am trecut prin multe. Nu a fost voia mea, dar nu am avut de ales. Acuma stau, ma gândesc la ipocriţi care nu au nimic de făcut, şi se joaca cu mine. Oare o să-mi pierd râbdarea odata, şi să spun ce am de spus?! Doare, chiar daca nu vreau să recunosc. Dar nu vreau să plâng. Mă simt ca un copil. O persoana chiar nu înţelege? Nu vrea să înţeleaga? Nu poate? Pur şi simplu: Nu face altora ceea ce nu vrei sa ţi se întampla ţie. Atăt.

Un comentariu:

  1. dar din pacate oamenii sunt din ce in ce mai rau si incep sa ma conving pe zi ce trece mai mult ca nici prietenii nu prea exista...cineva imi spunea ca daca incerci sa nu mai ai asteptari de la oamenii din jurul tau nu mai poti fi dezamagita

    RăspundețiȘtergere